افزایش فروش سایت فروشگاهی با سئو سایت
نوشته شده توسط : مد لباس

افزایش فروش سایت فروشگاهی با سئو سایت
تولید و سئو محتوا دو راهکار اساسی برای جذب مشتری از موتور جستجو گوگل است. ساده اش را گفتم هر کسی جستجو می کند به دنبال رفع نیاز خودش است. پس هر چقدر سایت بهتر، قوی تر و مرتبط تری در حوزه خودمان باشیم ورودی بیشتری هم خواهیم داشت.

من در مقالات مختلفی در سایت وبین سئو به موضاعات آموزش سئو، آموزش تولید محتوا و... پرداخته ام که می توانید با یک جستجوی ساده وبین سئو را پیدا کنید و به صورت کاملا رایگان شروع به یادگیری کنید.

حالا بریم سراغ سئو به روش وبین سئو
سئو چیست؟

سئو فرایندی بسیار شیرین و لذت بخش است که با یادگیری آن می توانید علاوه بر بهینه سازی وب سایتتان، تبدیل به یک متخصص سئو شده و از این طریق کسب درآمد کنید.

IMG_20221115_121059_499

دلایلی برای یادگیری سئو
بهترین و پرکاربردترین موتور جستجو در جهان گوگل است و به مدل های مختلفی برای سایت ما ترافیک ایجاد می کند و کاربران اینترنتی را به سمت سایت ما می فرستد حالا تفاوتی ندارد سایت ارائه دهنده محتوا، سرویس، خدمات، کالا و… باشد. حالا چرا باید برای این موتور جستجو بهینه سازی کنیم به دلایل زیر:

صدر نشین گوگل شدن
رقبا را کنار زدن
مشتریان کاملا هدفمند داشتن
افزایش چند برابری فروش
هزینه پایین خلق مشتری
برند سازی
بسیار ماندگار تر از تبلیغات
و…
موتورهای جستجو سایت شما را دقیقا مقابل چشمان جستجوگر قرار می دهند و کاربران کاملا هدفمند وارد سایت ما می شوند و از این به بعد دیگر به عهده ماست که بتوانیم کسب درآمد کنیم. موتورهای جستجو در حال حاضر تبدیل به موتورهای ارتباط دهنده شده اند و کاربران را با یکدیگر آشنا می کنند و همین مسئله باعث محبوب تر شدن آموزش سئو می شود.

  سرمایه گذاری برای یادگیری سئو، بسیار بسیار ارزان تر از گرفتن تبلیغ از گوگل ادز برای چند هفته می باشد آن هم با این قیمت دلار؛ که اصلا تبلیغات گوگل توجیه اقتصادی برای برخی از کسب و کارهای کوچک ندارد.

چگونه در دوره های تخصصی آموزش سئو و بهینه سایت شرکت کنم؟





:: بازدید از این مطلب : 274
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: